یک طرح بازاریابی (Marketing Plan ) میتواند بخشی از یک طرح کسب و کار(Business Plan) باشد. باید توجه داشت فرآیند بازاریابی از طریق اجرایی کردن آمیخته بازاریابی صورت میگیرد. برای اثربخشی بیشتر برنامههای بازاریابی باید به صورت یک قالب نوشتاری که به آن طرح بازاریابی گفته میشود، تدوین شود. چکیده این فرآیند شامل حرکت از کل به جزء، از چشمانداز (Vision) به ماموریت (Mission) و به اهداف کلان (Goals) و به اهداف عینی (Objectives)، حتی تا برنامهاقدام افراد سازمان شروع یک طرح بازاریابی (یک طرح بازاریابی (Marketing Plan )
30 لغت جادویی در فروش و بازاریابی
30 اصطلاح ضروری بازار یابی و فروش
بازاریابی ,طرح ,یک ,plan ,اهداف ,صورت ,یک طرح ,طرح بازاریابی ,به اهداف ,و به ,marketing plan
درباره این سایت